Palautteet ja vikailmoitukset
Palautelomakkeen löydät sivun alaosasta Palautetta kaupungille otsikon alta. Voit antaa palautetta kaupungin kaikista palveluista ja toiminnasta: ruusuja, risuja tai jättää kehittämisehdotuksen.
Vikailmoituslomakkeella ei voi: antaa palautetta tai esittää kehittämisehdotuksia. Mitä lomakkeella voi ilmoittaa? Katso ohjeet Kunnossapidon vikailmoitukset otsikon alta.
Kunnossapidon vikailmoitukset
Vikailmoitus tehdään sähköisellä lomakkeella.
Lomakkeella voi ilmoittaa mm. puistojen rikkoutuneista leikki- ja liikuntavälineistä, kaatuneista/ rikkoutuneista liikennemerkeistä tai tienviitoista, ilkivallasta sekä kaupungin katualueilla olevista kunnossapidollisista tarpeista, kuten esimerkiksi liukkauden torjunta, pölyn sidonta, näköesteen poistaminen ajoradalta, kadun routavaurio, liikennevalojen häiriötila tai pimeä katulamppu.
Tee sähköinen vikailmoitus täyttämällä lomake.
- Lomakkeessa on ohjeet sen täyttämiseksi.
- Lomakkeen kautta ei voi esittää kysymyksiä tai antaa palautetta.
Työnjohto käsittelee vikailmoituksia jokaisena arkipäivänä. Saapuneet ilmoitukset arvioidaan hoitoluokitusten mukaan ja arvioinnin perusteella tehdään tarvittavat toimenpiteet kiireellisyys- ja saapumisjärjestyksessä.
Palautetta kaupungille
Voit antaa meille palautetta Nokian kaupungin palveluista ja toiminnasta. Vastaanotamme kehitysehdotuksia, kritiikkiä tai kiitoksia. Palautteesi on meille tärkeää, sillä se auttaa meitä parantamaan palveluamme. Huomioithan, että Pirkanmaan hyvinvointialue vastaa kaikista sosiaali- ja terveyspalveluista. Sosiaali- ja terveyspalveluita koskevaa palautetta voi jättää Pirhan palautekanavan kautta.
Vastaamme Nokian kaupunkia koskeviin palautteisiin henkilökohtaisesti.
Asiointi ja neuvonta - Palautelomake
* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.