Uimarantojen laituritikkaat sekä invarampin kaiteet poistetaan ennen talven tuloa

Syksy ja viilenevät vedet tarkoittavat myös talvikauteen valmistautumista. Uimarantojen laituritikkaita aletaan pikkuhiljaa poistamaan. Poikkeuksena ovat Vanhainkodinrannan laituritikkaat. Ne saavat jäävät vielä toistaiseksi paikalleen syysuimareiden käyttöön.

Vanhainkodinranta

Ulkoliikuntapaikkayksikön tehtäviin kuuluu uimarantojen kunnossapito. Syystöitä ovat uimarantojen tiettyjen varusteiden purkaminen ja talvisäilöön siirtäminen.

Liikuntapaikkahoitajat käyvät viikon 43 aikana poistamassa kolmelta uimarannalta laituritikkaat.

• Kennonokka, Vihnusjärvi
  • Linnavuori, Jokisjärvi
  • Liukuslahti, Pyhäjärvi

Vihnusjärven vanhainkodinrannasta poistetaan invarampin metallikaiteet myös viikon 43 aikana, mutta laituriin jää vielä tikkaat syysuimareita varten. Tikkaat tullaan poistamaan hieman myöhemmin. Vanhainkodinranta sijaitsee osoitteessa: Vihnuskatu 5.