Taste of Nokia tarjoaa makuelämyksiä ja maisteluannoksia Nokialla 28.6.–30.6.2024

Taste of Nokia -ravintolaviikonloppu kerää tänä kesänä neljännen kerran hyvästä ruoasta ja juomista nauttivat herkuttelijat Nokialle. Tulevana viikonloppuna kaupungin ravintolat ja kahvilat tarjoilevat makuelämyksiä edullisina 3,50 euron maisteluannoksina perjantaista sunnuntaihin klo 12–18.

Tapahtumassa mukana kaksitoista ravintolaa ja kahvilaa

Tapahtuman annoksissa on mukana luovuutta, uusia makuja sekä tietysti nokialaisuutta. Kaikkiin maisteluannoksiin voi tutustua etukäteen Taste of Nokia -verkkokuvastossa.

Taste of Nokia -tapahtumassa ovat mukana Bossburger, Bufferi, Fizza Nokia, Food & Cafe Frida, Food Market (Scandic Eden), Katukahvila Parkki, Iron Pig Food (Nokian Panimo), Pancho Villa Nokia, Pepper Bar & Restaurant, Pirkkalaistorin Minetti, Ravintola Villa Silva ja Tehdassaaren kahvila.

Maisteluannoksista löytyy mm. pizzaa ja pitakebabia, possuleipää ja ranskalaisia, kanarullaa, karamellipossua sekä sokerisuolattua kuhaa. Jälkiruoaksi voi nautiskella suussa sulavilla jäätelöannoksilla sekä browniella. Janon saa sammumaan mm. Pancho Villan kesäsangrialla tai Food & Cafe Fridan raparperikuohulla.

Huristele katujunalla kyydillä ja kerää leimoja passiin

Moni Taste of Nokia -kohteista sijaitsee lähellä toisiaan, joten niihin on helppo kulkea kävellen tai vaikkapa sähköpotkulaudalla. Sunnuntaina ravintoloiden välillä kulkee myös Tampereelta tuttu katujuna. Ajoreitti ja aikataulu löytyy tapahtuman verkkosivuilta.

Maisteluannoksia syövät voivat kerätä tapahtumapassiin leimoja ravintoloista. Kuudella leimalla voi osallistua upeiden palkintojen arvontaan. Osallistujat ovat myös joka vuosi äänestäneet suosikkinsa maisteluannoksista.

Taste of Nokia -tapahtuman järjestävät nokialaiset ravintolat ja kahvilat yhteistyössä Nokian kaupungin ja Nokian Yrittäjät ry:n kanssa.

Lisätietoja tapahtumasta Tiina Rinne-Järvensivu, p. 050 351 8210, tiina.rinne-jarvensivu@nokiankaupunki.fi