Tapsan tahtien uusi tuottaja on valittu

Nokian kaupunki kilpailutti Tapsan tahtien uuden tuottajan hankinnan vuoden 2023 lopussa. Tapahtuman tuottajaksi on valittu Äänikuva SF Oy. Nokian kaupungin sivistyslautakunta päätti asiasta keskiviikkona 24. tammikuuta.

Sopimus tehdään vuosiksi 2024 ja 2025, ja siihen sisältyy optio vuosille 2026 ja 2027.

Tuottajaksi valikoituneen yrityksen takana on mm. ravintola Wäinöstä ja Haloo Nokia livekeikoista nokialaisille tuttu Mikko Hammar.

Uudella tuottajayhteistyöllä haetaan tapahtuman kehittymistä ja vahvistumista, sekä suurempaa näkyvyyttä tapahtumalle.

– On kunnia päästä kehittämään ja toteuttamaan kotikaupungin perinteikästä tapahtumaa, iloitsee Mikko Hammar.

Hammar kertoo, että tapahtumaa varten perustetaan uusi yritys, SF Festivals & Events Oy. Mukana on myös kaksi muuta yrittäjää, Louie So ja Mika Järvinen. Louie So on muusikko, ravintola- ja tapahtuma-alan yrittäjä, joka oli mukana tuottamassa myös Haloo Nokia -keikkoja. Mika Järvinen on pitkän linjan ravintoloitsija ja hotelliketjuyrittäjä.

– Olemme ottaneet kantaviksi teemoiksi paikallisuuden, uudistumisen ja yhteisöllisyyden. Nämä asiat tulevat olemaan vahvasti näkyvissä tulevien vuosien tapahtumissa, tarkentaa Mikko Hammar. Lähdemme innolla tuottamaan nokialaisille unohtumatonta kesätapahtumaa, tehdään yhdessä paremmat Tapsan Tahdit, Hammar jatkaa.

Hammarin mukaan tapahtuman peruselementit ovat jo koossa, vaikka tapahtuma-aikataulu tälle vuodelle on kireä. Iltatapahtumien artistit on varattu ja Iskelmä-Finlandia -tapahtumakin on jo koossa. Ensimmäisiä esiintyjäkiinnityksiä julkaistaan jo helmikuun aikana.