Nokian kaupunginvaltuuston kokous maanantaina 18.3. klo 18.00

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu vuoden toiseen kokoukseensa maanantaina 18. maaliskuuta klo 18 alkaen. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalissa (Harjukatu 23).

Valtuuston kokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

• Asemakaavan muutos 13. kaupunginosa korttelin 2 osa
  • Asemakaava 536-407-10-24 ja 536-407-24-3 / Kolmenkulmantie 5
  • Asemakaavanmuutos 5. kaupunginosan kortteli 40 ja korttelin 21 osa, Moisionkatu ja Rinnekatu
  • Asemakaavan muutos 16. kaupunginosa korttelin 28 osa
  • Nokianvirran koulun tarveselvityksen hyväksyminen
  • Tampereen seudun työllisyysalueen yhteistoimintasopimuksen hyväksyminen
  • Osavuosikatsaus 1-12/2023
  • Kunnan peruspalvelujen valtionosuus ja kuntien kotikuntakorvauksen perusosa 2024 ja talousarviomuutos
  • Kiinteistökaupan esisopimus ja lisämääräraha väliaikaisen päiväkodin perustamiseen
  • Investointimäärärahan siirto infrapalveluissa

Kokouksen esityslista löytyy Nokian kaupungin kotisivuilta.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä (Harjukatu 23) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 19.3. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 22.3.