Nokian Harjuniityn omakotitontit huutokaupattavaksi syyskuussa – haussa kolme tonttia

Nokian kaupunki huutokauppaa Harjuniityn asuinalueelta kolme vapaata omakotitonttia. Tontit huutokaupataan avoimella huutokaupalla ilman pohjahintaa kiertonet.fi-myyntipalvelussa 16.9-5.10.2024, huutokaupat loppuvat porrastetusti. Tonteille voi hakea poikkeuslupaa kaksiasuntoiselle asuinrakennukselle. Harjuniityn omakotitontit myydään siinä kunnossa kuin missä ne ovat.

Harjuniityn omakotitontit sijaitsevat Planeetankadulla jo valmiiksi rakennetussa ympäristössä. Tonttien pinta-ala on 900 m² ja rakennusoikeus 300 k-m². Tonttien myyntiehdot ovat nähtävissä kiertonet.fi-myyntipalvelussa huutokaupan käynnistyessä.

Harjuniitty on luonnonläheinen ja rauhallinen asuinalue

Harjuniitty on 3000 asukkaan luonnonläheinen asuinalue, jota ympäröivät puisto- ja metsäalueet ulkoilureitteineen. Talvella latuverkosto yhdistää alueen keskustaan ja Nokian pohjoisille järvialueille.

Alueella on uusia pientaloja, koulu, liikuntahalli ja urheilukenttä. Harjuniitty ja keskusta ovat Nokian suurimpia kasvualueita. Harjuniityn yhtenäiskoulun ja päiväkodin vieressä on dinosaurusteemainen leikkipuisto, luontopuupuisto sekä liikuntahalli ja urheilukenttä. Pohjoisosaan avattiin uusi yksityinen päiväkoti tammikuussa 2023.

Paritalotontit myydään siinä kunnossa, missä ne ovat – tutustu alueeseen

Harjuniityn omakotitontit myydään siinä kunnossa kuin missä ne ovat. Tonteilla on aloitettu perustustöitä, jotka ovat jääneet kesken. Tontit ovat heti rakennettavissa, ja tontille tulee rakentaa omakotitalo kolmen vuoden kuluessa omistusoikeuden siirtymisestä.

Huutokaupattaviin tontteihin on mahdollista tutustua itsenäisesti. Tontit on merkitty maastoon kyltein ja puupaaluin, mutta kulkua muilla tonteilla tulee välttää, sillä ne ovat yksityisten hallinnassa.

Lisätiedot:

Harri Järvenpää, tonttipäällikkö, p. 044 486 0976