Kerro mielipiteesi Nokian kaupungin infrapalveluista

Nokian kaupungin infrapalvelut kerää asiakaspalautetta kuntalaisille tuottamistaan palveluista. Kyselyn tavoitteena on kartoittaa kaupunkilaisten tyytyväisyyttä infrapalveluiden toimintaan vuoden 2023 aikana. Kyselyyn voi vastata verkossa ja se on auki 5.2.2024 asti.

Kuvassa puistotyöntekijä hoitamassa puiden latvustoa. Hänellä on turvaköydet ympärillään.

Infrapalveluiden tehtävänä on asuin- ja työpaikkaympäristön ylläpito ja rakentaminen. Infrapalvelut-tulosalueen vastuulle kuuluvat yleisten alueiden kunnossapito, rakentaminen, suunnittelu ja rakennuttaminen sekä yleisten alueiden ylläpidosta vastaaminen. Yleisten alueiden kunnossapidon osa-alueita ovat katujen, puistojen, ulkoliikunta-alueiden, puistometsien, leikkipaikkojen sekä metsien hoitaminen.

Kaupunki kehittyy ja laajentuu, mikä tuo mukanaan ylläpidettävien alueiden laajentumisen.
Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamalla nokialaisilla on mahdollisuus kertoa mielipiteitä infrapalveluiden toiminnasta, jolloin tiedetään mihin asioihin kaupunkilaiset ovat olleet vuoden 2023 aikana tyytyväisiä ja mitä palveluita tulisi kehittää.

Saatuja vastauksia käsitellään kokonaisuutena, eikä yksittäinen vastaaja ole tunnistettavista niistä.

Vastaa asiakastyytyväisyystutkimukseen. Kysely on auki 5.2. asti.