Kaupunginvaltuuston kokous 9.10.

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 9. lokakuuta klo 18 alkaen. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalin remontin vuoksi poikkeuksellisesti kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo-salissa.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä Hiomo-salissa (käyntiosoite Välikadun puolelta tullessa on Välikatu 11) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Maanantain kokouksen listalla on muun muassa Tampereen seudun työllisyysalueen yhteistoimintasopimuksen ja suunnitelman hyväksyminen.

Kokouksen esityslista.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 10.10. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 13.10.