Kaupunginhallituksen päätöksiä 26.8.2024

Nokian kaupunginhallitus kokoontui 26.8. Uutiseen on koottu tietoja kaupunginhallituksen tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen esityslistalta. Kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa 29.8.

Palloiluareenan nimikumppanuutta koskevan sopimuksen hyväksyminen

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä palloiluareenan nimikumppanuutta koskevan sopimuksen Agco Power Oy:n kanssa liitteen mukaisesti.

Harjuniityn asemakaava-alueen AO-tonttien luovutusehdot kortteleissa 136-140

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä kaupunkikehityslautakunnan esityksen.

Harjuniityn AO-tonttien luovutusehtojen muuttaminen korttelin 133 tonteilla 22 ja 23 sekä korttelin 134 tonteilla 9 ja 11

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä kaupunkikehityslautakunnan esityksen.

Valtuutettu Iinu Kuusennon ym. valtuustoaloite ympäristötaideteoksen hankkimisesta tulevaisuudessa rakennettavien Öljytien kiertoliittymiin opiskelijayhteistyönä

Kaupunginhallitus päätti esittää, että kaupunginvaltuusto merkitsee tiedoksi valtuustoaloitteeseen annetun vastauksen, minkä mukaan kaupunkikehityspalvelut ja kulttuuripalvelut kartoittavat yhdessä mahdollisuutta sijoittaa ympäristöön sopivaa taidetta Kaarnakadun, Ekokadun ja Valtatie 11:n risteysalueelle siten, että kohteiden suunnittelua tehtäisiin vuonna 2025, ja mahdollinen toteutus arvioidaan erillisenä asiana vuoden 2026 talousaviovalmistelun yhteydessä, ja toteaa, että aloite ei anna aihetta muihin toimenpiteisiin. Aloite on loppuun käsitelty.

Osavuosikatsaus 1-6/2024

Kaupunginhallitus päätti
1. merkitä tiedoksi riskienhallinnan raportin
2. merkitä tiedoksi liitteenä olevan osavuosikatsauksen sekä esittää sen edelleen tiedoksi