Kaupunginhallituksen päätöksiä 2.10.2023

Nokian kaupunginhallitus kokoontui 2.10. Uutiseen on koottu tietoja kaupunginhallituksen tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen esityslistalta. Kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa 5.10.

Alfred Kordelinin säätiön Nokian kaupunkirahaston lautakunnan nimeäminen sekä ehdotuksen tekeminen asiamiehen nimeämiseksi

Kaupunginhallitus päätti

1. ehdottaa Alfred Kordelinin säätiön hallitukselle Nokian kaupunkirahaston asiamieheksi kirjasto- ja kulttuuripalvelupäällikkö Marjo Soinista

2. nimetä lautakunnan jäseniksi nimetään Katri Otonkorpi-Lehtoranta, Maritta Pahlman, Keijo Rantanen ja Eero Väätäinen toimikaudeksi 1.9.2023 – 31.8.2026.

Kahvimyllytalon hirsirunko

Kaupunginhallitus päätti, että kahvimyllytalon hirsiä ei enää varastoida. Varastossa olevat hirret ja ikkunat myydään kiertonetin kautta.

Lisätietoa

Kaupunginhallituksen kokousten esityslistat ja pöytäkirjat ovat haettavissa täältä: Toimielinten esityslistat ja pöytäkirjat