Kaupunginhallituksen päätöksiä 19.8.2024

Nokian kaupunginhallitus kokoontui 19.8. Uutiseen on koottu tietoja kaupunginhallituksen tekemistä päätöksistä. Tarkemmat tiedot käsitellyistä asioista löytyvät kokouksen esityslistalta. Kokouksen pöytäkirja julkaistaan verkossa 22.8.

Talousjohtajan irtisanoutuminen

Kaupunginhallitus päätti esittää, että kaupunginvaltuusto myöntää Mikko Koskelalle eron talousjohtajan virasta siten, että hänen palvelussuhteensa viimeinen päivä on 31.8.2024.

Infrapalveluiden johtajan valinta

Kaupunginhallitus päätti
1. että infrapalveluiden johtajan virkaan valitaan insinööri (YAMK) Kati Suhonen
2. että virkaan valitun on ennen valinnan vahvistamista esitettävä hyväksyttävä Terveystalon
työterveyden antama todistus terveydentilastaan
3. että viran täytössä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Lausunto Tampereen kaupungin elinvoima- ja osaamislautakunnan työllisyysjaoston vuoden 2025 talousarvioesitysluonnoksesta

1. antaa liitteenä olevan lausunnon Tampereen kaupungille
2. että pöytäkirja hyväksytään ja tarkastetaan tämän asian osalta kokouksessa.

Lausunto Hämeenlinnan hallinto-oikeudelle Taivalkunnan ja Vahalahden koulujen lakkauttamista koskevan valituksen johdosta

1. antaa liitteenä olevan lausunnon Hämeenlinnan hallinto-oikeudelle
2. että pöytäkirja hyväksytään ja tarkastetaan tämän asian osalta kokouksessa.

Korkeimman hallinto-oikeuden päätös 11.7.2024 asemakaavan muutosta koskevassa asiassa, Nokian matkakeskus

Kaupunginhallitus päätti esittää, että kaupunginvaltuusto merkitsee tiedoksi korkeimman hallinto-oikeuden päätöksen 11.7.2024.

Korkosuojauspolitiikka

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä liitteenä olevan Nokian kaupungin korkosuojauspolitiikan ja asettaa sen kaupunkia sekä sen tytäryhtiöitä velvoittavaksi.

Talouden kuukausikatsaus 7/2024

Kaupunginhallitus päätti merkitä tiedoksi talouden kuukausikatsauksen heinäkuulta 2024.

Kuorma-auton hankinta

Kaupunginhallitus päätti, että
1. tienhoitoauto Renault C440 P6X2 hankitaan Oy Volvo Finland Ab tekemän tarjouksen
mukaan hintaan 259 000,00€ (alv 0%).
2. kyseinen auto hankitaan 60 kk:n rahoitusleasingsopimuksella 3 Step It -rahoitusyhtiöltä
3. kun hankittava auto on saapunut, poistetaan kuorma-auto (rek.nro FJT-368)
4. poiston jälkeen kyseinen kuorma-auto myydään huutokaupalla tarjousten perusteella.

Valvontakonsulttipalvelu (rakennus-, maanrakennus-, sähkö-, LVI- ja rakennusautomaatiotöiden (RAU) valvonta sekä kosteudenhallinta- ja puhtaudenhallintakoordinaattori), optiokauden käyttöönotto

Kaupunginhallitus päätti, että Valvontakonsulttipalveluiden (rakennus-, maanrakennus-, sähkö-, LVI- ja rakennusautomaatiotöiden (RAU) valvonta sekä kosteudenhallinta- ja puhtaudenhallintakoordinaattori) optiokausi 1.1.2025- 31.12.2027 otetaan käyttöön.

Viinikanniemen AO-tontin 536-6-166-3 luovutusehtojen muuttaminen

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä kaupunkikehityslautakunnan esityksen.

Harjuniityn asemakaava-alueen AO-tonttien luovutusehtojen muuttaminen korttelin 102 tonteilla 2,3 ja 4

Kaupunginhallitus päätti hyväksyä kaupunkikehityslautakunnan esityksen.