Jätä ehdotuksesi Nokian kaupungin vuoden 2024 kulttuuri-, nuoriso-, liikunta- ja vapaaehtoistoimijoiden palkitsemisesta

Nokian kaupungin Hyvinvointi- ja vapaa-aikajaosto päättää vuosittain sille jätettyjen ehdotusten pohjalta kulttuuri-, nuoriso-, liikunta- ja vapaaehtoistoimijoiden palkitsemisesta. Palkinto voidaan myöntää henkilölle tai yhteisölle ja sen voi saada merkittävästä teosta, toimialan hyväksi tai edistämiseksi tehdystä merkittävästä työstä sekä pitkäaikaisesta vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyöstä Nokialla.

Ilmakuva Nokian keskustasta, jossa näkyy uusi kirjasto- ja kulttuuritalo Virta

Ehdotuksia voi lähettää sähköisellä lomakkeella vapaa-aikapalveluihin 27.10.2024 saakka.

Kulttuuripalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle ansioista Nokian taide- ja muun kulttuurielämän edistämiseksi taikka merkittävästä kulttuuriteosta. Kulttuuripalkinto voidaan jakaa usean henkilön kesken.

Liikuntatekopalkinto myönnetään nokialaiselle henkilölle tai yhteisölle merkittävästä liikunta- tai urheiluteosta tai muusta työstä Nokian liikuntaelämän edistämiseksi ja kehittämiseksi.

Nuorisotoimijapalkinto myönnetään henkilölle tai yhteisölle merkittävästä nuorten parissa tehtävästä työstä.

Vuoden vapaaehtoistoimija voidaan stipendillä palkita yksityishenkilö, yhdistys tai muu toimija, joka on tehnyt pitkäaikaista vapaaehtois- tai hyväntekeväisyystyötä Nokialla.

Palkinnon saajan kotipaikka voi olla muukin kuin Nokia, mikäli teko liittyy merkittävällä tavalla Nokiaan.

Palkintojen jakokriteereihin voi tutustua tarkemmin vapaa-aikapalveluiden avustusohjeen sivuilla 13 ja 14.

Jätä ehdotus palkittavista sähköisellä lomakkeella 27.10. mennessä.

Hyvinvointi- ja vapaa-aikajaosto päättää palkintojen saajista 6.11.2024. Palkintojen saajat julkaistaan palkintojen jaon yhteydessä Nokian kaupungin itsenäisyyspäivän juhlassa 6.12.2024.