Haussa kohdeavustuksia kulttuuriin, liikuntaan ja asukkaiden hyvinvointia ja osallisuutta edistävään toimintaan

Nokialaisille toimijoille kuten yhdistyksille, yhteisöille, yksityishenkilöille ja myös nuorille tarkoitetut hyvinvoinnin ja vapaa-ajan harkinnanvaraiset kohdeavustukset tämän talvikauden toimintaan ovat haettavissa vuoden 2024 loppuun. Kohdeavustuksilla tuetaan kulttuuria ja liikuntaa sekä asukkaiden hyvinvointia ja osallisuutta edistävää toimintaa, jonka kohderyhmä voi olla "vauvasta vaariin".

Piristystä talviseen kaupunkikuvaan?

Suomen kesä pullistelee tapahtumia, festivaaleja ja aktiviteetteja ympäri maan. Myös Nokialla tapahtuu paljon kesäkaudella. Mutta miten on pimeänä vuodenaikana, onko meillä riittävästi toimintaa, tapahtumia ja elämyksiä kaupunkilaisille? Voisiko sinun yhdistykselläsi tai vaikka harrastuspiirilläsi olla hyvä idea, jonka voisitte toteuttaa kohdeavustuksen turvin?

Kulttuuritapahtumia, liikuntamahdollisuuksia, hyvinvointia vahvistavaa toimintaa

Nokian kaupungilla on vielä varattuna tälle syys-talvikaudelle hyvinvoinnin ja vapaa-ajan harkinnanvaraisia kohdeavustuksia kulttuurin, liikunnan tai asukkaiden hyvinvointia ja osallisuutta edistävään toimintaan. Toiminta voi siis ajoittua myös vuoden 2025 alkupuoliskolle. Jos sinulla siis on mielessäsi toteuttamista vaille valmis tapahtuma, tilaisuus tai hanke, nyt kannattaa laittaa hakemus sisään. Toiminta voi kohdistua kaikenikäisiin, ja keskeinen arviointiperuste on kuntalaisten hyvinvoinnin ja osallisuuden edistäminen.

Hakulomake

Käy tutustumassa harkinnanvaraisten kohdeavustusten hakuohjeisiin hyvinvoinnin ja vapaa-ajan avustusohjeesta sivulta 9 alkaen Hyvinvoinnin ja vapaa-ajan avustusohje (nokiankaupunki.fi) ja laita hakemus tulemaan sähköisellä hakulomakkeella Kohdeavustus – Nokian kaupunki.

Yhteyshenkilöt:

Liikunnan kohdeavustus: liikuntapalvelupäällikkö Hanna Murotie

Kulttuurin kohdeavustus: kirjasto- ja kulttuuripalvelupäällikkö Marjo Soininen

Hyvinvoinnin edistämisen kohdeavustus: hyvinvointikoordinaattori Riikka Piitulainen

Nuorten toimintaraha: nuorisopalvelupäällikkö Hanna Savikko-Koskela

etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi

Kuva: Talvinen Penttilänpuisto. Kuvaaja: Mikko Ovaska/Nokian kaupunki.