Matonpesupaikat

(Tiedotetta päivitetty 28.6.2024)

Sotkanvirrassa on havaittu laiterikko ja huolto on tilattu. Arvioitu huoltoaika ajoittuu viikolle 27.

Nokian Kulttuuritori pohtii syksyn ensimmäisessä tapaamisessaan Poutunpuiston elävöittämistä

Keväällä käynnistynyt taide- ja kulttuuritoimijoiden avoin Nokian Kulttuuritori kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 3. syyskuuta. Tapaaminen pidetään Tehdassaaressa, koska ajatuksena on vaihdella tapaamispaikkoja. Tämän kautta osallistujat pääsevät tutustumaan nokialaiseen kulttuurikenttään paikan päällä. Teemana on suunnitella yhdessä Poutunpuiston elävöittämistä, ja lisäksi ohjelmassa on toimijoiden vapaata verkostoitumista.

Kesäduunipaja keräsi nuoret tutustumaan työelämään

Kesäduunipaja järjestettiin Nokialla jo seitsemännen kerran. Viikon kestävässä kesäduunipajassa tutustutaan erilaisiin työtehtäviin yrityksissä ja kunnalla. Tavoitteena on selkiyttää nuorten tulevaisuuden suunnitelmia ja kehittää työnhakutaitoja.

Haluaisitko ryhtyä vertaisohjaajaksi tuolijumppaan?

Pirkanmaan hyvinvointialue ja Nokian kaupungin liikuntapalvelut hakee vapaaehtoisia vertaisohjaajia Nokian lähitorilla järjestettävään ikääntyneiden tuolijumppaan syyskaudelle 2024! Liikuntapalvelut järjestää maksuttoman Tuolijumpan vertaisohjaaja - koulutuksen elokuussa 2024.