Nokian valtuusto kokoontuu maanantaina 10.6. käsittelemään muun muassa kirjaston palveluverkkoselvitystä

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu vuoden neljänteen kokoukseensa maanantaina 10. kesäkuuta kello 18 alkaen. Yleisö pääsee seuraamaan kokousta kaupungintalon lehtereillä tai suorana lähetettävän striimin kautta.

Valtuuston kokouksen asiat listajärjestyksessä:

• Arviointikertomus 2023
  • Tilinpäätös 2023
  • Henkilöstöraportti 2023
  • Jäsenen ja mahdollisen varajäsenen valinta Tampereen kaupungin elinvoima- ja osaamislautakunnan työllisyysjaostoon toimikaudelle 2024 – 2025
  • Kaupunginvaltuutettu Janette Salmisen vaalikelpoisuuden menetys valtuutetun, sivistyslautakunnan jäsenen ja kaupunginvaltuuston vaalilautakunnan varajäsenen tehtävään
  • Kirjaston palveluverkkoselvitys
  • Asemakaavan muutos 14.
  • Asemakaavan muutos 1. kaupunginosa kortteli 3 tontti 11
  • Osavuosikatsaus 1-3/2024
  • Sosialidemokraattisen valtuustoryhmän valtuustoaloite koulunkäynnin ohjaajien lomautusten välttämisen, sekä selvittäminen mahdollisen resurssin käyttöön koululaisten mielekkään loma-ajan ohjaamiseen sekä niin sanottuun puistoruokailuun kesäajalle.
  • Teresa Kvickin ja Vasemmistoliiton valtuustoryhmän valtuustoaloite koskien alle 18-vuotiaiden harrastustilojen tilavuokria
  • Valtuutettu Minna Kallioharjun valtuustoaloite graffitiseinä Nokialle

Kokouksen esityslista liitteineen löytyy Nokian kaupungin kotisivuilta.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä (Harjukatu 23) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla, Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 11.6. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 14.6.