Kyläturvallisuuden kehittämistilaisuus

Keskustelua kylien kehittämisestä ja yhteisistä tiloista kyläturvallisuuden näkökulmasta keskiviikkona 7.2. kello 18.

Tervetuloa Nokian maaseudun kylien kyläturvallisuuden kehittämistilaisuuteen keskiviikkona 7.2.2024 klo 18:00. Tilaisuus pidetään Nokian Pancho Villassa (Pirkkalaistori 1). Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla ja kestää noin 1,5 h.

Tilaisuudessa keskustellaan kylien kehittämisestä ja yhteisistä tiloista kyläturvallisuuden näkökulmasta. Tavoitteena on luoda yhteistyöverkosto kylien kehittämiseksi yhdessä viranomaisten, kuntien ja muiden järjestöjen kanssa. Tilaisuus on avoin kaikille maaseudun vakituisille ja kesäasukkaille, kylä- ja asukastoimijoille sekä muille Nokian maaseutualueiden yhdistystoimijoille.

Asiantuntijana tilaisuudessa toimii Nokian kaupungin erityisasiantuntija Terttu Haataja.

Ilmoittaudu tästä: https://www.lyyti.in/Paikallinen_yhteistyo_arjen_turvana

Lisätiedot: erityisasiantuntija Terttu Haataja, etunimi.sukunimi@nokiankaupunki.fi