Nokian Linnavuoren koululla on tapahtunut vesivahinko

Linnavuoren koululla Nokialla on tapahtunut putkirikosta johtuva vesivahinko.  Koulun liikuntavälinevarastoon paikantuneen putkirikon seurauksena vettä on tulvinut koulun liikuntasaliin sekä sitä ympäröiviin tiloihin. Havainto vesivahingosta tehtiin tiistaina aamulla.

Linnavuoren koulun liikuntasali on vesivahingon vuoksi toistaiseksi pois käytöstä.

– Pääsemme aloittamaan kohteen purkutyöt ensi viikolla ja siinä yhteydessä selviää myös vahingon laajuus. Vasta vahinkokartoituksen perusteella voidaan arvioida korjaustöiden kestoa ja sitä, koska liikuntasali on jälleen käytössä, kertoo Nokian kaupungin ylläpitopäällikkö Tuomas Salonen.

Liikuntasalin vesivahingon vuoksi muun muassa koulun liikuntatunneille ja seurojen iltatoiminnalle joudutaan etsimään korvaavia tiloja.