Kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 11.9. klo 18.00

Nokian kaupunginvaltuusto kokoontuu maanantaina 11. syyskuuta klo 18 alkaen. Valtuusto kokoontuu kaupungintalon valtuustosalin remontin vuoksi poikkeuksellisesti kirjasto- ja kulttuuritalo Virran Hiomo-salissa.

Nokian kaupungin vaakuna kaupungintalon seinustalla.

Yleisö voi seurata kokousta paikan päällä Hiomo-salissa (käyntiosoite Välikadun puolelta tullessa on Välikatu 11) tai suorana lähetyksenä kaupungin YouTube-kanavalla. Tekstitetty video ladataan YouTubeen kahden viikon kuluessa lähetyksestä.

Esityslistalla muun muassa Kankaantaan ja Nokianvirran kouluinvestoinnit

Kaupunginvaltuusto päättää maanantain kokouksessaan muun muassa Nokianvirran ja Kankaantaan kouluinvestoinneista sekä varhaiskasvatuksen toiminnan laajentamisesta ja yksikön sijainnista.

Koko esityslista on luettavissa verkossa.

Kaupunki julkaisee kokouksen päätöstiedotteen kaupungin verkkosivuilla Ajankohtaiset-osiossa tiistaina 12.9. Pöytäkirja päivitetään verkkoon perjantaina 15.9.