Ilmoittaudu/hae liikuntaryhmiin

Ohjattuihin liikuntaryhmiin voit hakea tältä sivustolta löytyvällä lomakkeella erikseen mainittuna ajankohtana. Tältä sivustolta voi ilmoittautua myös liikuntapalveluiden järjestämiin tapahtumiin, kursseihin ja koulutuksiin.

Syksyn 2024 kausimaksulliset terveysliikuntaryhmät

Syyskausi: 26.8.–15.12.2024 (ei viikolla 42, eikä arkipyhinä (6.12.))

Kausimaksullisiin liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan ennakkoon.

Ennakkoilmoittautuminen syksyn 2024 ryhmiin alkaa nokialaisille 14.8.2023 klo 9.00. Liikuntaryhmiin ilmoittaudutaan ensisijaisesti verkkolomakkeella tältä sivustolta löytyvistä linkeistä tai vaihtoehtoisesti avustetusti uimahallilla 14.8.2024 klo 9-11. Verkossa ilmoittautuessa on oltava toimiva sähköpostiosoite ja verkkopankkitunnukset maksua varten. Uimahallilla ilmoittauduttaessa kausimaksu maksetaan uimahallin kassalle käteisellä tai maksukortilla ilmoittautumisen yhteydessä. Myös ulkopaikkakuntalaiset voivat ilmoittautua ryhmiin 22.8.2024 alkaen tältä sivustolta löytyvistä lomakkeista tai puhelimitse Hannu Sassille tai Katri Manniselle (ei tavoitettavissa 22.-23.8.).

Ennen ilmoittautumista tutustu syksyn terveysliikuntaryhmiin(kalenteri tulossa) ja valitse itseäsi kiinnostava ryhmä/ryhmät. Huomaa, että voit ennakkoilmoittautua vain yhteen ryhmään kustakin liikuntamuodosta, mikäli paikkoja jää voi sama henkilö olla useammassa saman liikuntamuodon ryhmässä. Mikäli haluamasi ryhmä on ilmoittautuessasi jo täynnä, voit ilmoittautua varasijalle. Sinulle ilmoitetaan vapautuvasta paikasta sähköpostilla, paikka on varattava 24h sisällä ilmoituksesta. Mikäli ilmoittautumisessa ilmenee ongelmia, ole yhteydessä terveysliikuntakoordinaattoriin.

Ryhmien koko kauden kausimaksu on 30€/jumppa, vesijumpissa hintaan lisätään uimahallimaksu jokaisella käyntikerralla.

Ilmoittaudu 14.8.2024 klo 9:00 alkaen:

• Vesijumpparyhmät
  • Kuntosaliryhmät
  • Muut liikuntaryhmät (venyttely ja kuntojumppa)

(linkit verkkolomakkeisiin päivitetään myöhemmin)

Kurssit/koulutukset:

Vapaaehtoisten koulutukset

Vapaaehtoisten info- ja koulutustilaisuuksissa kerrotaan erilaisista mahdollisuuksista toimia vapaaehtoistyössä. Koulutukset ovat maksuttomia eivätkä sido mihinkään.

Ulkoiluystäväksi iäkkäälle -koulutus antaa sinulle valmiudet toimia vapaaehtoisena ulkoiluystävänä iäkkäälle, joka tarvitsee apua ulkoilussa. Koulutus on maksuton, eikä sido sinua mihinkään.
Seuraava ulkoiluystäväkoulutus luultavasti syksyllä 2024, lisätietoja lähempänä.

Tulevat koulutukset

Uimakoulut: